miércoles, 23 de diciembre de 2009

Merry Christmas and a Happy New Year for everyone!!


A venit Iarna aşa că pregătirile pentru Crăciun sunt în toi.
Totuşi, iarna ne aduce şi anul nou, aşa că e foarte specială.
Am câteva cuvinte să-i spun lui Moşu':



Dragă Moşule, nu mai mânca la fel ca anul trecut. Iar n-o să încapi pe coş,
şi n-o să chem din nou pe cei cu macaraua,
ÎNCĂ SUNT DATOARE!

În fine, voi puteţi mânca atât cât doriţi,
chiar vă urez o masă foarte îmbelşugată,
dar totuşi, sfatul meu este ca mai bine să
mâncaţi mai puţin în 24, ca în 25 să vă puteţi mişca măcar
(o zic din propia experienţă...)

În fine, îmi doresc ca să vă distraţi împreună cu cei dragi,
şi dacă cineva nu poate fi lângă voi de Crăciun,
sper din tot sufletul ca anul viitor,
să fie.

Încă nu am împodobit bradul,
trebuie să păstrez tradiţia,
aşa că am răbdare şi mâine...
...ce răbdare să am!?
N-o să dorm toată noaptea
pentru că voi sta cu gândul la brad... (T^T)

Sper ca Moşu' să prepare deja cadourile,
chiar dacă va fi un pic mai sărac...
...din ce în ce mai sărac...

Trebuie să vă dau un sfat,
dacă un om îmbrăcat în roşu,
cu un sac mare,
o sanie mare,
vine pe la geam sau încearcă să urce pe coş,
nu-l urmăriţi cu o bâtă de beisbol,
nu e un hoţ,
e Moşu'.
(Totuşi, Moşu' e cam sărac, aşa că dacă are sacul prea mare,
verificaţi ce are în acel sac misterios...)

Crăciunul este special pentru că
nu doar poţi sărbători cu familia,
dar mai şi poţi mânca pe cinste
fără ca nimeni să nu-ţi zică:
-Cât ai de gând să mănânci?
Dar...
...GRIJĂ CU BĂUTURA!

De Crăciun o să mă joc cu noul meu joc pentru PS3,
Assassin's Creed!
Totuşi,
n-ar fi mai bine să sărbătoresc?
Spune-ţi-o lui Konata...

Orice cadou este important,
şi dacă e dat cu drag, mult mai mult.
Nu doar Moşu' poate da cadouri,
şi noi putem să dăm cadouri celor dragi.
Eu fac o mică competiţie cu Moşu'!
Mereu pierd... (-.-')

OK, cu această imagine,
termin această postare.
Bine, cu imaginea nu,
prefer să termin
urând la toată lumea:
Tot ce vă doriţi să se împlinească,
să nu fiţi trişti,
nu vă lăsaţi doborâţi de probleme,
fiţi fericiţi
şi să priviţi mereu înainte.
Crăciun fericit, şi un an nou de vis!

No hay comentarios:

Publicar un comentario