miércoles, 16 de diciembre de 2009

Dreaming...


A visa este a călători într-o altă lume.
Visele sunt cele mai de preţ amintiri din călătoria noastră.
Din păcate, când luăm biletele dus-întors, nu ştim unde este destinaţia, aşa că putem ajunge într-o lume nu prea agradabilă, şi amintirile sunt numite "coşmaruri".
Dacă aş şti ce bilet să iau pentru a ajunge în lumea aceea, plină cu personaje de anime, nu m-aş mai întoarce (<3).
Ieri am ajuns foarte obosită acasă, am adormit şi am visat....
...dar mi-am uitat pozele...
Totuşi, cred că am avut un coşmar, aşa că sigur n-am stat să fac poze...
*************************************************************************************
Uneori, îmi doresc să mă trezesc, pentru că sunt sigură că încă mai visez.
Un vis lung de 7 ani ce nu vrea să sfârşească.
Uneori este coşmar, alteori un vis agradabil, dar prefer să mă trezesc, în casă, lângă mami şi tati, să pot să-mi vizitez surioara, şi să mai am iarăşi 5 ani...

1 comentario:

  1. Sărbători Fericite!
    Mulţumim pentru mesaje, apreciere, şi sper că sunteţi bine!
    Să aveţi un Merry merry Christmas şi un Happy Happy New Year! :)

    ResponderEliminar